maandag 9 februari 2009

Show Eindhoven 8 februari 2009

Leuk, 17 Havanezers ingeschreven!
We waren al op tijd vertrokken om toch een goede plaats bij de ring te hebben. Toen we daar kwamen was de ring voor de Havanezers op het balkon, en een rij wachtende voor de lift! Har en ik hebben de kar maar opgetild en de trap genomen. We hadden 33 honden voor ons, en daar ik Benthe in de kampioensklasse had ingeschreven was ik helemaal de laatste en zelfs de laatste in de catalogus! We hadden een Duitse keurmeester. Toen ik eindelijk aan de beurt was deed Benthe het weer uitmuntend!

Daar ik 2 keer een opmerking over de vacht van Benthe had gekregen heb ik haar na Moeskroen iedere dag geborsteld en zaterdagavond alleen haar voetjes en sik gewassen, brrr. Ze zag er nog steeds mooi uit, alsof ik haar wel gewassen had, je zag eigenlijk geen verschil.
De keurmeester vond dat ze typisch haar had, wat erg goed verzorgd was.

Ze kreeg een U en bij de keuring van beste teef won het jeugdteefje van Gerda Eilander en ik werd 2e beste teef. Daar het teefje een jeugdhondje was kreeg zij geen CACIB en werd die door geschoven naar mij. Ik had het niet gelijk in de gaten maar aan de tafel werd het genoemd en toen viel het kwartje. Even wachten tot ik de papieren kreeg met het IB kaartje eraan..... JAJAJAJA.

Op de show van Eindhoven heeft Benthe haar Internationale Kampioenschap binnen gehaald!!!!!!!



Vriendinnetje Luna is ook trots en kwam een bloemetje brengen.



En natuurlijk na zo'n goede prestatie mag je lekker uitrusten!