maandag 8 september 2008

Luxemburg 6 september 2008


Na een geweldig vorig weekend moesten we deze zaterdag er erg vroeg uit.
De wekker ging om 5 uur!
De eindbestemming van deze reis was Luxemburg.

Het was mijn voornemen om deze dag weer succesvol af te sluiten.
Benthe had in maart al een CAC-L bij elkaar gelopen en hoefde er nog maar 1 CAC-L te halen om Luxemburgs Kampioen te worden genoemd.

Er waren 11 Havanezers, zoals altijd was ik bloednerveus.
Er waren enkele hondjes die er in maart ook waren en een ZG hadden gekregen.
We hadden een Duitse keurmeesteres.
Ik stond in de openklasse en moest tegen een "onbekende" Havanezer lopen.

Je weet nooit wat de voorkeur is van een keurmeester dus het is altijd spannend!

Ik won de openklasse en had het CAC-L gehaald!!!
Voor de titel "beste teef" liep ik tegen de kampioensklasse en jongehondenklasse.



Benthe won en ik kreeg ook het CAC-IB.

Voor BOB moest ik lopen tegen de reu van Christine Hermans, Didit Again. De reu werd BOB.
Na het aanvragen van de kampioenstitel en het afhalen van de beker gingen we rond een uur of 3 naar huis, lekker op tijd.
We lagen die avond vroeg in bed en waren blij dat deze show op een zaterdag was en we dus de zondag lekker konden luieren en genieten van onze honden.