maandag 18 augustus 2008

Uitslag KK1 examen..................

Hier weer even een up date na de vakanties.

Bruin en uitgerust beginnen we weer aan een nieuw seizoen van tentoonstellingen, hoewel we dit jaar ze niet allemaal meer aflopen.

Op 5 juli heb ik examen gedaan voor mijn KK1 cursus.
Iedere dag keek ik uit naar de postmevrouw.... maar steeds niks.

Opeens na 3 weken kreeg ik een hyves-berichtje dat er iemand van onze cursus geslaagd zou zijn! Ik heb nog niks gehoord!!!!!

Toen eindelijk de postmevrouw door de straat fietste heeft Har haar aangehouden en nog net niet de post uit haar handen gerukt.

Ja er zat een envelop bij van de Raad van Beheer...... met trillende handen de envelop opengescheurd.

JAJAJAJAJA!!!!!!!!! GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had het niet verwacht, ik dacht dat ik het onderdeel structuur zo verknoeit had dat ik niet aan het aantal benodigde punten zou komen.

De cijferlijst was als volgt:
Rassenkennis: 9
Structuur: 6 (poeh)
Voeding: 9
Voortplanting: 9
Gedragsleer: 7
Erfelijkheid: 7
Terminologie: 10
Gezondheidsleer: 6
Verzorging: 6

Een mooie cijferlijst al zeg ik het zelf, op school zou ik er ook blij mee zijn (hihi).



Nu gaan voor KK2????
MMM Dit is wel wat moeilijker maar net zo interessant met een mondeling examen.....
Ik denk er nog even lekker over na.

Benthe is vorige week loops geworden dus het is een dame met een cyclus van 9 maanden (wat niet klopt met wat we geleerd hebben bij voortplanting.....).
Nu dus plannen gaan maken om haar bij haar volgende loopsheid, over 9 maanden, te laten dekken (rond april 2009)en een lekkere kerel voor haar te zoeken (is al een beetje gevonden).