donderdag 8 mei 2008

Luxemburg, 30 Maart 2008


Op de show in Groningen sprak ik met de fokster van kennel La Cuba Cao over de show in Luxemburg.
Ze wilde daar een keer heen maar niet alleen.
We spraken af dat we samen zouden rijden.
Zaterdagavond kwam Britt al naar Limburg toe en bleef bij ons slapen.
Zondagmorgen vroeg vertrokken en even mot gehad met de TomTom bij Luik, kwamen we toch ruim op tijd aan.
Na een plaatsje gevonden te hebben bij de ring was het even bijkomen en een boterham nuttigen.

De keurmeester uit Noorwegen was niet blij met de Havanezers die hij voorgebracht kreeg. Veelal plaatste hij ze niet en veel kregen een "ZG". Oei dat was een harde noot te kraken......Benthe als enigste in de tussenklasse...
De keurmeester kwam naar mij toe en feliciteerde mij met "1U" en zei: you're de best of today, terwijl de openklasse teven nog moesten lopen!

Benthe en ik moesten tegen de 1e van de jeugdklasse en kampioensklasse en die won ze op haar sloffen. De 2e buitenlandse CAC-IB was ook binnen.
Voor de BOB-keuring moest ze tegen de kampioensreu uit Denemarken (pracht hondje!).
De keurmeester koos voor de reu, ik was tevreden.
De keurmeester kwam naar ons toe en zei : you two saved my day! Een mooier compliment kan je toch niet krijgen.

Voor Luxemburgs Kampioen te worden heb je 2 Luxemburgse CAC nodig, dus gaan we in September proberen het 2e punt te halen.

Ook kregen we een reuze beker mee naar huis.

Geen opmerkingen: