donderdag 8 mei 2008

Kennelregistratie Zenzi

Op 25 september 2007 is de door mij aangevraagde kennelnaam "Zenzi" goedgekeurd door de Raad van Beheer op Kynologisch Gebied in Nederland.

Dit betekend dat vanaf deze datum de stamboomnamen van de toekomstige puppen beginnen met "Zenzi".

Op 3 Oktober 2007 ben ik begonnen met de KK1 (kynologische kennis)cursus.
Op 5 Juli 2008 ga ik op examen en hoop dat ik slaag.

De Raad van Beheer is bezig een pilot op te starten met enkele rasverenigingen om een certificaat uit te brengen en fokkers die lid zijn van deze rasverenigingen en fokken volgens hun vastgestelde fokregelement te certificeren.
Dit om toekomstige pupkopers zeker te stellen dat ze een pup gekocht hebben bij een fokker die zich aan deze regels van de rasvereniging en Raad van Beheer houdt.

De Havanezerclub Nederland, waarvan ik lid ben, is een van de toekomstige pilot- clubs.

Geen opmerkingen: